måndag 6 juli 2009

bloggar igen.

Nu var det ju flera månader sen jag använde den här bloggen, även att jag bara skrivit ett inlägg.. Men nu när vi skaffat internet, ska jag försöka bli bättre på att skriva!

Ihelgen blev det lugnt.. Vi var och hälsade på Tommy och Karin på Lördan. Medans Jim, Tommy och Rune drack öl, så åt jag och Karin melon. Haha :) Sen på söndan var jag ledig.. Så vi var och hälsade på Tompen och Rebecca, sen for vi på pizzerian med dom och Tommy, Karin! Efter det for vi tillbaka till Tompen & Rebecca, där vi tittade på "Big Stan". Riktigt kul film! :)

Idag har jag jobbat 10.30-19.15. Dagen har gått fort eftersom det funnits mycket att göra! Jim hämtade mig när jag slutade.. Så nu har vi ätit hamburgare och nu ligger Jim och tittar på tv! Ska snart gå dit och mysa jag också :)

Imorrn är jag ledig iaf.. Känns riktigt skönt, även att jag är ledig på Onsdag också! Så imorrn ska jag hämta mina älskade småsystrar på dagis, när dom slutar kl. 14.00. Då ska vi antagligen leka lite med Karin och Albin! :)

Näe, nu ska jag ta och äta lite vattenmelon och jordgubbar.. Mumma! :)

HEJDÅ

Inga kommentarer: