torsdag 16 juli 2009

Helgen som varit...

..var väldigt trevlig! Slutade kl.14 på Lördan. Då for jag hem, duschade och ställde mig iordning. Jim kom hem runt 16 tiden, så då gick vi upp till Ann så hon vågade mitt hår! Sen kom Moa och hämtade oss, också for vi till Tompen. Där var vi ända till 22.00-22.30 nån gång! Och då hade redan Jim farit upp och hämtat PVn, men då var polisen på byn, så han kunde inte komma och hämta mig.. Så ist så gick jag, Jenny och Granli från Ovanmo ist!


När vi väl kom upp på byn så mötte vi Jim, som stog och surra med nån släkting han precis träffat. Sen gick vi bara runt och träffade massa folk, vilket var väldigt trevligt! Men det blev faktiskt en tidig kväll för oss, vi gick hem runt 1 tiden. Och det var ju riktigt skönt att gå hem tidigt för en gångs skull också..


Sen på Söndan så gjorde vi inte många knop..


I veckan har jag jobbat alla dagar, förutom idag.. Så då följde jag Anna-Carin till Edsele för att hämta en husvagn, sen så for vi hem till henne och då började ju ovädret! Började först hagla, sen regna också åska på det. Så Jim fick komma och hämta mig. Då for vi på pizzan och åt, handlade lite och sen for vi hem och bara tog det lugnt! Sen så hämtade jag mitt paket från bubbleroom också, två toppar.. En som jag redan har, fast den blev förstörd, och en annan! Känns verkligen som jag shoppat mycket nu på slutet, och mer lär det bli :D Nu när jag har pengar så att jag kan uppgradera min garderob litegrann!!


Sen så fick jag veta att det var IDAG som utlandsresan skulle beställas.. Och jag har ju funderat på att spara pengarna till körkortet ist, så det fick det bli! Känns ju jätte tråkigt att inte få fara utomlands, men samtidigt så kan jag ju göra det nån annan gång. För jag vill ju gärna ta körkortet så fort jag fyllt 18! Så det kändes ändå rätt mitt beslut.


Näe, nu ska jag titta på ett till avsnitt av "Desperate Housewives" och sen sova.. Jobbar 8.45-19.15 imorgon, sen gör jag HEEEEEEELG! :)


GODNATT!

Inga kommentarer: