torsdag 23 juli 2009

Ett sista farväl!

Inlägget som jag publicerade nyss skulle egentligen lagts upp för flera dagar sen, men det blev dock något fel!

I måndags jobbade jag 10.30-19.15, så efter jag slutade så gick jag hem till Karin & Albin. Vi hade en myskväll med dipp, chips och coca cola, såklart! :) Sen i tisdags så var jag ledig och kan faktiskt inte komma på vad jag gjorde.. Och igår jobbade jag 8.45-19.15.

Idag har jag fått telefonen jag beställt. En Sony Ericsson w595, vart nöjd faktiskt! :)

Idag har det varit en väldigt känsloladdad dag! Det var begravning för min ärade mormor. Jag valde dock att inte se mormor, behövde bara se hennes händer för att känna att jag inte klarade av det. Min mormor, som alltid så självklart funnits där, finns inte längre! Det är fortfarande som att jag inte kan förstå det. Min älskade mormor! Men det var skönt för henne att äntligen få frid. Även om hon är saknad av oss alla.

Britt Sjölund
*16/10 1939-
9/7 2009


"Stilla, så stilla
Du kära nu slumrar
Borta från sjukdom och plågotid
Älskad och saknad
Men dock vi Dig unnar
Vila i frid."



Inga kommentarer: