tisdag 28 juli 2009

Grymma skor!



Har inte skrivit på ett tag nu..






I fredags var iaf jag, Rebecca och Moa i Strömsund, på Dollar Store såklart! Handlade för ungefär 500 spänn, vilket när jag kom hem kändes som att jag inte fick något för pengarna.. Jag köpte iaf 6 par muggar, har så mycket olika, så nu passade jag på att köpa likadana. Köpte även en pärm, ist för att alla papper ska försvinna och ligga löst överallt. Köpte 15 par strumpor :) Haha. Har nästan inga strumpor, så det var verkligen behövligt! 2 ramar hittade jag också, 2 par bäddset med dödskallar på, såklart. Sen lite annat småplock! Sen så åt vi på sibylla innan vi for hem.. Dom skjutsade hem mig och jag gjorde inte alls särskilt mycket. For iaf till Tompen & Rebecca igen efter ett tag. Grabbarna skulle äta på pizzan, så vi tjejer stannade hemma hos dom och körde "Jag har aldrig..", för att få veta lite hemligheter om varandra ;) Sen vid halv 12, kanske, for vi hem.. Skulle upp och jobba kl.8.45-17.15 på Lördagen.







Sen i Lördags så jobbade jag då till 17.15, Då det var en människa kvar till klockan var tjugo över 17, blev jag och Maja irriterad. Kom inte hem förrens ungefär 20 i 18. Också hade jag beställt en smörgåstårta av Björn till Lördagen. Eftersom Jim fyllde 20 i Torsdags. Så då kom Lina, Curre, Maja, Pappa, Ebba och Gry och åt lite tårta här :) Det som även blev frukost, middag, kvällsfika dagen efter!






Söndags jobbade jag också.. Kl.11.45-17.15






Igår jobbade jag också, Kl.8.45-19.15






idag är jag ledig! :) Så jag ska umgås med Karin & Albin sen..






Nu ska jag hitta på nånting att äta..






Inga kommentarer: